Asistență Online
Asistență la distanță
Asistența noastră IT este disponibilă pentru a vă ajuta și este pregătită să rezolve o varietate de probleme de la distanță, fie prin telefon, e-mail sau monitorizare la distanță, oferindu-vă suportul necesar.
Asistența online presupune remedierea problemelor calculatorului/laptopului (eliminarea virușilor, repararea erorilor, defragmentarea etc.) sau instalarea diverselor aplicații de la distanță.
Întrebările de tipul: nu știu cum să fac?, de ce nu pornește?, nu știu?, de ce?, pot fi rezolvate imediat.

Procesul de descărcare și lansare a aplicației Rust Desk
- Descărcați software-ul apăsând pe butonul „Asistență Online” de mai sus
- Rulați fișierul descărcat. Acesta poate fi în secțiunea descărcări a browserului (apăsați Ctrl + J pentru a o deschide), în lista (folder-ul) de descărcări al calculatorului sau în locul pe care l-ați selectat înainte de a începe descărcarea.
- După ce deschideți aplicația, veți observa un cod (de obicei format din nouă cifre) în dreptul câmpului „Your Desktop.”. Asistentul nostru va avea nevoie de acest cod pentru a se conecta la calculatorul dumneavoastră.
Platforme ale programului de asistență la distanță