Asistență Online

Asistență la distanță

Asistența noastră IT este disponibilă pentru a vă ajuta și este pregătită să rezolve o varietate de probleme de la distanță, fie prin telefon, e-mail sau monitorizare la distanță, oferindu-vă suportul necesar.

 

Asistența online presupune remedierea problemelor calculatorului/laptopului (eliminarea virușilor, repararea erorilor, defragmentarea etc.) sau instalarea diverselor aplicații de la distanță.

 

Întrebările de tipul: nu știu cum să fac?, de ce nu pornește?, nu știu?, de ce?, pot fi rezolvate imediat.

 

Procesul de descărcare și lansare a aplicației Rust Desk
  1. Descărcați software-ul apăsând pe butonul „Asistență Online” de mai sus
  2. Rulați fișierul descărcat. Acesta poate fi în secțiunea descărcări a browserului (apăsați Ctrl + J pentru a o deschide), în lista (folder-ul) de descărcări al calculatorului sau în locul pe care l-ați selectat înainte de a începe descărcarea.
  3. După ce deschideți aplicația, veți observa un cod (de obicei format din nouă cifre) în dreptul câmpului „Your Desktop.”. Asistentul nostru va avea nevoie de acest cod pentru a se conecta la calculatorul dumneavoastră.

Platforme ale programului de asistență la distanță

 

| | |

Scroll to Top