Ne străduim întotdeauna să vă asigurăm deplină satisfacție în ceea ce privește serviciile noastre.

În situații excepționale, se poate întâmpla ca erorile și bug-urile să pară că au dispărut și să reapară la scurt timp după remediere.

 

Perioada de garanție constă în 30 de zile calendaristice de la prima vizită, în care ne angajăm să revenim pentru a remedia sau depana computerul sau laptopul cu aceeași problemă semnalată.

 

Garanția se aplică doar problemelor software sau hardware întâmpinate pe un PC sau laptop care a fost vizitat și depanat exclusiv de către echipa noastră.

 

Garanția este valabilă o singură dată și poate fi accesată prin telefon, asistență online sau deplasare.

 

Ne rezervăm dreptul de a refuza furnizarea de sprijin suplimentar în cazul unui limbaj sau comportament irațional sau necorespunzător.

 

Nu se percepe niciun cost suplimentar, cu excepția pieselor de schimb sau a licenței pentru anumite programe necesare pentru efectuarea reparației.

 

Problemele legate de posibilele actualizări ale următoarelor sisteme de operare sunt excluse: Microsoft Windows, Mac OS X sau Linux.

Scroll to Top