Întrebări frecvente

Înțelegem că atunci când calculatorul sau laptop-ul trebuie să fie reparat, este posibil să aveți anumite întrebări legate de procesul nostru de rezolvare al acestora. Mai jos sunt câteva răspunsuri la unele dintre cele mai frecvente întrebări pe care le puteți avea cu privire la repararea dispozitivelor dumneavoastră. Desigur, dacă aveți alte întrebări, nu ezitați să ne contactați.

Ce servicii de asistență oferiți?

Oferim servicii IT&C la distanță și la fața locului. În funcție de intervenția necesară puteți alege asistență la distanță sau la fața locului. Serviciile se adresează atât persoanelor fizice cât și celor juridice, precum firme de dimensiuni mici sau mijloci care doresc externalizarea departamentul IT. Oferim o gamă largă de servicii, ce includ: reparații la domiciliu sau la sediul firmei, asistență tehnică de birou, reparații calculatoare desktop sau laptop-uri, asamblări de calculatoare, rețelistică și multe alte servicii.

Cât costă diagnosticarea?

Toți clienții beneficiază de diagnosticare gratuită inclusă în prețul reparației sau serviciului pe care îl alegeți.

Dacă repararea sau serviciul este refuzat, taxa de diagnosticare este de 50 lei. Este necesară aprobarea dvs. înainte de efectuarea lucrărilor de reparare.

Cât timp durează reparația?

Din momentul în care ați aprobat reparația sau intervenția, aceasta se efectuează imediat (în aceeași zi). Dacă este necesară înlocuirea unei componente hardware, această operațiune o să dureze câteva zile (2-5 zile).

Se oferă garanție pentru serviciile dvs.?

Desigur, 30 de zile pentru asistență software și 90 de zile pentru asistența legată de hardware.

Există o perioadă de așteptare pentru solicitările de service la fața locului?

Da. intervențiile la fața locului pot fi programate în termen de 24 de ore de la solicitare. Cu toate acestea, apelurile de urgență sunt disponibile în 3 ore, dacă este necesar.

Se va pierde conținutul calculatorului (documente, fotografii, fișiere video) când acesta este reparat?

Protecția datelor dumneavoastră este prioritară, atâta timp cât unitatea de stocare și integritatea datelor sunt încă în stare bună. Dacă există o problemă cu datele din dispozitivul dvs. vă vom anunța despre această problemă și vom lua cea mai bună decizie pentru recuperarea lor.

Trebuie să cumpăr un calculator nou. Care sunt recomandările dvs.?

Deși pare mai ușor să alegeți un calculator care se află la ofertă, există mari șanse ca acesta să nu fie cea mai bună alegere. Luați legătura cu noi pentru a programa o consultare care să vă ajute să alegeți calculatorul potrivit nevoilor dumneavoastră.

Cum am luat viruși?

Cele mai întâlnite moduri prin care aceștia intră în sistemul dvs. de operare sunt vulnerabilitățile din software-ul instalat în prezent, click-uri pe link-uri rău intenționate, de cele mai multe ori aflate în e-mail-uri sau vizitarea unui website compromis.

Cum pot prevenit infectarea cu viruși?

Cele mai bune modalități de a vă proteja calculatorul și datele personale includ:

  • Copie de rezervă pentru datele personale, fiind cea mai importantă operațiune pe care o recomandăm dacă aveți posibilitatea de a o realiza
  • Rularea unei soluții de protecție împotriva virușilor
  • Nu faceți click pe link-uri din e-mailuri dacă datele expeditorului par ciudate sau nu sunteți sigur  de originile mesajului
  • Actualizarea sistemului de operare și a aplicațiilor pe care le folosiți
  • Rularea unui software de tip firewall
  • Utilizați calculator-ul ca utilizator standard și nu ca administrator.

În cele din urmă totul se rezumă la comportamentul și instruirea pe care o are utilizatorul în timp ce surfează pe Internet.

Care este cel mai bun antivirus pentru calculatorul meu, de preferat gratuit?

Deși nu există o garanție absolută în ceea ce privește eficacitatea oricărui antivirus, tendința actuală a atacurilor cibernetice ne conduce către concluzia că nu mai putem recomanda niciunul dintre produsele antivirus gratuite disponibile în prezent. Ele nu asigură același nivel de protecție ca și soluțiile plătite. Prin achiziționarea unui antivirus plătit, beneficiați de o protecție semnificativ mai solidă decât cea oferită de oricare dintre variantele gratuite.

Asigurați reparații pentru smartphone?

Momentan nu oferim acest serviciu. Cu toate acestea, suntem disponibili să vă ghidăm în configurarea dispozitivelor mobile și să vă învățăm aspectele esențiale ale utilizării lor. În cazul în care întâmpinați probleme cu un dispozitiv mobil, suntem aici să vă ajutăm să identificați un service care să răspundă nevoilor dumneavoastră.

Scroll to Top